Известие

Collapse
No announcement yet.

Непрекъснати проблеми с Alfa 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Непрекъснати проблеми с Alfa 145

    Здравейте,
    Аз съм млад шофьор и така се случи, че от 2 месеца карам една служебна Alfa Romeo 145 та накратко:

    Когато я взех без значение дали я карам или седи запалена на едно място и играеха уборотите м/у 1000/3000 все едно натискам гаста. Вече 2 пъти беше в сервиз за този проблем ... без резултат и до ден днешен. Вдига ми се разхода.

    Тъй като съм млад шофьор решихме да я постегнем сменихме ремък , сложихме накладки , масло ... Качвам се аз и карам и отново проблем. На кръстовище на баир колата ми загасна 3 пъти. с 300 мъки тръгнах и след 100 метра ми омекана съединителя. Оказа се едната помпа е дала фира. Хайде пак в същия сервиз сменихме горна и долна помпа и пак в началото всичко беше ок. Няма и месец от ремонта и снощи сменям от 2 на 3 та след, което пак ми пропадна съединителя , спрях , изтеглих го с ръка , припомпах няколко пъти и вече не може да се използва. В момента съединителя има съвсем малък ход и не може да бъде настиснат все едно отдолу има паве, което го повдига. От последните 3 дни паля и не можех да мърдам скоростния лост, гася и мога да сменям скорости но се оправяше.

    Дайте някой съвет . Това нормално ли е ?

    Само ще кажа, че до тук изсипахме около 800 лв за ремонти и съм решил да я оправя и да я върна на собственика и и повече никога няма да се кача и купя алфа ромео. С днескашното влизане в серзиз може и да достигнем до стойността на Алфонсо така му викам.

  • #2
    Първоначално публикувано от shark145 Покажи съобщение
    Здравейте,
    Аз съм млад шофьор и така се случи, че от 2 месеца карам една служебна Alfa Romeo 145 та накратко:

    Когато я взех без значение дали я карам или седи запалена на едно място и играеха уборотите м/у 1000/3000 все едно натискам гаста. Вече 2 пъти беше в сервиз за този проблем ... без резултат и до ден днешен. Вдига ми се разхода.

    Тъй като съм млад шофьор решихме да я постегнем сменихме ремък , сложихме накладки , масло ... Качвам се аз и карам и отново проблем. На кръстовище на баир колата ми загасна 3 пъти. с 300 мъки тръгнах и след 100 метра ми омекана съединителя. Оказа се едната помпа е дала фира. Хайде пак в същия сервиз сменихме горна и долна помпа и пак в началото всичко беше ок. Няма и месец от ремонта и снощи сменям от 2 на 3 та след, което пак ми пропадна съединителя , спрях , изтеглих го с ръка , припомпах няколко пъти и вече не може да се използва. В момента съединителя има съвсем малък ход и не може да бъде настиснат все едно отдолу има паве, което го повдига. От последните 3 дни паля и не можех да мърдам скоростния лост, гася и мога да сменям скорости но се оправяше.

    Дайте някой съвет . Това нормално ли е ?

    Само ще кажа, че до тук изсипахме около 800 лв за ремонти и съм решил да я оправя и да я върна на собственика и и повече никога няма да се кача и купя алфа ромео. С днескашното влизане в серзиз може и да достигнем до стойността на Алфонсо така му викам.
    Извади "павето" из под педала и иди тресни с него у главата майстора в сервиза.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Докторът е прав!
      С павето и по главата!
      Между помпата и работният цилиндър има един маркуч, на който никой не му обръща вниямние, а той се разлага и запушва. Много често в едната посока и върти подобни номера.
      За двигателя, проблемът може да е за пет стотинки, но трябва да я види човек, който разбира. Алфа не е за лаици. Кефа да я караш, когато е наред е голям, но си има и цена.
      Сега , ако кажеш и с какъв мотор е и от къде си, има голяма вероятност да те насочиме към кой да се обърнеш. Защото от 1.3 боксер, до 2.0 ТС има толкова голяма разлика, че това на практика са две съвсем различни коли!
      Успех във Форума!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Живея в кв.Изток и нямам излишни пари.

        Алфонсо е с 1.6 двигател бензин. Казвайте къде най-бързо да го оправя, че ако още един ден е в мен ще извадя 1500 лв да дам на собственика и 6 за 3 литра бензин за да я запаля цялата.

        Явно алфата им бърз но кратък живот.
        Решил съм да не се занимавам повече с алфа.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от shark145 Покажи съобщение
          Живея в кв.Изток и нямам излишни пари.

          Алфонсо е с 1.6 двигател бензин. Казвайте къде най-бързо да го оправя, че ако още един ден е в мен ще извадя 1500 лв да дам на собственика и 6 за 3 литра бензин за да я запаля цялата.

          Явно алфата им бърз но кратък живот.
          Решил съм да не се занимавам повече с алфа.
          В Кюстендил, Перник или София! Навсякъде има квартал Изток. Освен това с ТС ли е или боксер.
          Ако си от София, влез в "Общ технически"!
          Там има списък с форумните сервизи. Избирай си един и отивай!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Да извинявам се в София съм.Проверих не е боксер. По особенното, което ми каза собственика е че е 120 коня.

            Comment


            • #7
              Иди задължително в някой от клубните сервизи и ще я оправят. Обаче ако колата досега е поддържана само от кварталния бай хуй и той е побългарил всичко, мисля, че ще е по-евтино да я запалиш отколкото да я оправяш.
              Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

              Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
              Fiat Brava JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от shark145 Покажи съобщение
                Живея в кв.Изток и нямам излишни пари.

                Алфонсо е с 1.6 двигател бензин. Казвайте къде най-бързо да го оправя, че ако още един ден е в мен ще извадя 1500 лв да дам на собственика и 6 за 3 литра бензин за да я запаля цялата.

                Явно алфата им бърз но кратък живот.
                Решил съм да не се занимавам повече с алфа.
                Много добре си живеят Алфите, но с подобно обслужване ......
                В същност и москвича на майстора на дядо му е със същата система на съединителя. Мноо сложна техника

                Първоначално публикувано от shark145 Покажи съобщение
                Да извинявам се в София съм.Проверих не е боксер. По особенното, което ми каза собственика е че е 120 коня.
                Ми с едно хубаво газово инжекционче, супер за млад боец.
                Бягай в някой от форумните да ти я направят, че да разбереш, че кола караш.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  Алфата е в бокса чакам обаждане

                  За мен доброто обслужване не означва всеки месец 400 лв ремонт. Сега обмисля дали я върна на собственика.

                  Comment


                  • #10
                    Хаха ето защо хората не искат да карат Алфа,както казаха по-горе колата не е за кварталния бай х*й,закарай я в сервиз,където хората знаят какво правят и после няма да искаш да слезеш от Алфа.Да и,както каза Иво проблема с оборотите може да е за 5ст.Погледни ми подписа и виж колко италианки съм имал последните 4 години и друга марка няма да карам,а се занимавам с коли от около 10 години и съм запознат със всяка марка.Проблема със съединителя най-вероятно е или недобре обезвъздушена система или маркуча,за който се спомена по-горе.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #11
                      Колега ivailo rachev извинявай ама 90 % от майсторите разбират от коли колкото магаре от вестник, ама иначе на приказване са много големи и трепането им малко на такива дето се захващат с работа дето не е за тях и много по-добре да каже, че не разбира и толкоз ама не как така ще се изложи, че не знае а пък че се излага двойно ама карай, давай да се учим на колите на хората и така.
                      Иначе колега shark145 е много прав и аз от скоро накъде 2 месеца съм с Алфа Ромео 145 т.с и направо ми е писнало не е спряла да се разваля. Вярно е че зависи от предишния собственик колко я е гледал и моята не от най-гледаните ама как да даваш пари за кола дето струва колкото един среден клас смартфон, а пък уж разбираш майстор в България ще ти вземе колкото колата ти струва и накрая пак е не ясно колко е направил, защото в България е трагедия и всякакви идиоти съм виждал във фирмени сервизи уж знаещи. Не казвам, че няма разбиращи има обаче са много голяма рядкост.

                      Comment


                      • #12
                        Когато купиш "кола дето струва колкото един среден клас смартфон" е несериозно да очакваш всичко по този автомобил да е наред, без значение марката. Всяка година чета поне по няколко теми тук във форума за някой, който си е купил Алфа за 1500 лева и Ооо, изненада всичко се разпада по тази кола. Естествено веднага се отива при най-близкия майстор, който такава кола е виждал само от вън и отново се получава изненада, когато започнат ремонтите от типа, "сменяме, пък дано се оправи", следствие на което се набива една сума в автомобила, без реално да се разрешат и половината проблеми. След това се стига до извода, че това е боклук и трябва да се разкара. Ами боклук е, но не марката, а конкретната ново-закупена скрап.
                        Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
                        Alfa Romeo 164 3.0 V6

                        Comment


                        • #13


                          Аз не разбирам . Обяснете ми ! Не разбирам нищо от коли. Аз съм компютърджия. Какво толкова не и е наред колата от 1500-2000 лв нали и слагаш нови части ?

                          Ако рамата ти е права , слагаш стягаш и караш.

                          Аз си събирам пари за bmw е46 (защо не питайте) но след като се качих в алфата разбрах, че по добре да се науча на някой стар варел. Та за bmw бях отъпкал пътеките, приятели знаят къде какво и как, дори ходих в Горублене някакъв батка имаше 4 разглобени bmw-та и пълен с части.

                          Comment


                          • #14
                            Ако я оправиш тая алфа, определено после каквато и да вземеш ще ти е терсене. Особено пък БМВ. Двете коли са с коренно различни характери. Въпросът не е до части, а до това да я пипне кадърен човек. Имам колега, който е към 130 кила и кара 145 1.4 ТС. Взе я колкото да я строши, до като му докарат друго БМВ, че неговото се разпадна, но....
                            Пратих го където трябва и там, без дори да споменава кой го е пратил му оправиха колата. Една година я чакаше да се счупи, а сега и дума не дава да се каже за друга кола.
                            Пак ти казвам!
                            Избери си един сервиз от форумните, обади им се за час и отивай! Там знаят за какво става въпрос. Ако наистина е боклук ще ти кажат, ако не е-ще я оправят!
                            Запомни! Алфа не е за тъпанари. За тях си има голфове.
                            Не си единственият психиатър на силиконови идиоти. Форумът бъка от програмисти!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15


                              Не съм прорамист но това няма значение . Кажи кой е сервиза в който си пратил твоя човек.

                              Comment

                              Working...
                              X